لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم

دیگه حالموداره بدمیکنه/دروغایی که به نافم بستم/آه سردی رولبام میرقصه/ای خدااززندگی من خستم/ازهمه؛ازآدما؛ازمردم.../ازخودم؛ازاین شبای دلسرد/ازکسی که عاشقم بودولی.../تایکی اومدنگامو ول کرد/نمیدونم چراتنهایی رفت/اونکه روزی واسه من میمردش/چیشده حالا؛که بی من شاده/اونکه روزی غصمومیخوردش/ای خداخسته شدم‏!!!میفهمی‏?‏‏?‏‏?‏/به چی دلخوش بکنم تودنیا‏?‏‏?‏‏?‏/وقتی حتی عاشقی هم کشکه/وقتی میره؛تو می مونی تنها.../من دیگه آخرخطم دنیا/ آخر خط...ته ته...بن بستم‏!‏/لعنتی بکش؛خلاصم کن؛زود.../تیغ زهریتو بکش رو دستم/اینهمه خنجرو ازپشت زدی/اینهمه سوختمو دم نزدم/بس که بازی بادلم کردن خدا.../دیگه زخم خوردنو از حفظ بلدم‏!‏‏!‏‏!‏



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت20:16---11 مرداد 1392

کــاش خـــدا می گفت دیوونم کردی ،

بیا اینم اونـــی که میخواستی!



Scar
ساعت15:41---11 مرداد 1392
Bebin Kheyli Beshe Yek Mah Misoozi
BaAdesh Faghad SaAy Ko Behesh Fek Nakoni
OunVaght Ke Nafaset Rahat Miad
To Ke Bad Tar az Ma Nisti
Pas Alaki Tez Naya Va Be Khodet Talghin Alaki Bokon
Bebin Ala Hal Manam Gerefte Shi
Chera ?!!! Chon Yadesh Oftadam
Kasi Ke Ye Bar TanHat Gozasht ! Bazam In Karo Mikone
Pas Gour Aval Ta Akhare Kasifesh
Tof
Bey


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 11 مرداد 1392برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.